luni, 6 august 2012

Fiecare zi e magica in felul ei.

Si trec zilele si tot mai dor imi e de tine..dar eu nu am ce sa iti fac..ne-am ales calea...tu mergi pe drumul tau!:|..eu pe al meu..:(..desi tot ce a fost s-a terminat..cu fiecare zi care trece se intampla cate ceva nou eu sunt intr-o continua schimbare..De 2zile an avut parte de 2 evenimente amuzante..un copilas de 1an sa zic asa a venit la mine brusc desi nu avea vreo treaba cu mine ..dulce tare era:x si ma luat in brate..alt eveniment in cea de a doua zi..a fost ca un strain din vorba in vorba sa imi zica sa nu imi pierd increderea in iubire..si sa trec mai departe eu asta fac de acum..Inca ma doare cumplit!!..dar cu timpul va trece in zadar iti spun te iubesc dar drumurile noastre se despart..in zadar vreau sa te vad daca tu nu esti..in zadar te vreau inapoi daca nu mai suntem pe aceeasi linie de plutire:(...Cu toate astea stiu ca am iubit cu adevarat nu stiu acum ce tu inca mai simti..pentru mine va ramane un mister...care asa va ramane de acum incolo..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu