vineri, 10 februarie 2012

Imi place...

Imi place...
Imi place ca esti singur si fara de orgoliu,
Imi place ca rasari ca soarele din nori,
Imi place ca esti sincer si ca urasti minciuna,
Imi place ca in ochi tai albastri,se zareste luna,
Imi place chipul tau dulce, vesel si blan,
Imi place blandetea cu care ma porti in gand,
Imi place bunatatea cu care ma tratezi,
Imi place fericirea pe care o radiezi,
Imi place corpul tau dupa care ma topesc,
Imi place mult sarutul pe care il primesc,
Imi place mangaierea care mi-o daruiesti,
Imi place adevarul si felul tau de a fi,
Imi plac ochi tai blanzi si felul de-a ma privi,
Imi place felul care iubesti sa ma iubesti,
imi place dragostea pe care tu mi-o daruiesti,
Imi place si-mi va place mereu persoana ta,
Imi place foarte mult gandul k tu ma vrei aproape,
Imi place sa petrec cu tine zi si noapte,
Imi place mult dorinta aceea arzatoare,
Imi place sa alergam pe plaja cu talpile goale,
Imi place cand adanc in ochii tu ma privesti,
Imi place

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu