vineri, 10 februarie 2012

Iubirea:x

La lumina luni pe malul unui lac, ne iubim salbatic sub cortina de dragoste care ne invaluie, ce nu lasa pe nimeni sa ne vada decat cerul sa stie de puterea si taria iubiri pe care o purtam, sa nu ne pese de nimic stiind ca ne avem unul pe altul si nimeni si nimic din lume nu va putea sa ne desparta pentru ca lantul iubirii noastre nu poate fi rupt nici cu cel pai puternic cleste,vreau sa imi fi aproape sa te iubesc sa, te ating, sa iti simt buzele care imi mangaie trupul, sa ma invalui in parfumul tau ametitor, sa te sarut asa cum nu am mai facxuto niciodata, sa-ti mangai corpul cu sarutul meu, vreau sa iti simt respiratia puternica pe gat atunci cand ne iubim, sa ma alint in bratele tale ca o pisicuta ce iti multumeste ca ai primit-o langa inima ta plina de iubire si caldura, sa ma joc in parul blond,sa ma pierd in ochii tai albastri  tu esti tot pentru mine, si fara tine totul ar fi intunecat, fiindca tu imi luminezi viata, tu ma faci fericita si sa ma simt in al 9-lea cer TE IUBESC SI-TI MULTUMERC PENTRU TINE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu