luni, 23 aprilie 2012

Un eveniment special!:)

Totul incepe dimineata ca orice elev dupa vacanta care se scoala cam greu,si dupa o vacanta de doua saptamani inca mai vroiam sa mai fie macar o zi sau doua libere!Dar pana la urma mi-am facut curaj si m-am dus la scoala>.<...Ma gandeam ca aceasta zi nu o sa fie cine stie ce...Dar spre uimirea mea personala nu a fost asa astazi cum era ziua mea de nume,si colega mea de banca desigur si cea mai buna prietena astazi era si ziua ei de ani!Am impartit bomboane impreuna ne-am zis la multi ani!:)..si a fost foarte frumos din simplul fapt ca am realizat ca ea este mereu acolo cand am nevoie de ea si ma sustine!Inca odata sunt foarte bucuroasa si ma pot numi o persoana norocoasa deoarece prin simpla ei prezenta ma face sa zambesc!
Astazi am realizat cat de rar poti gasi o persoana pe care sa il numesti PRIETEN...aceea persoana care atunci cand iti este greu nu te lasa ci din potriva te ajuta si iti reda speranta si increderea in oameni.
Desigur este foarte greu in ziua de azi ,sa gasesti pe cineva cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda...Desi suntem total diferite ne completam reciproc!
In concluzie nu trebuie sa etichetam un om pana nu il cunoastem mai bine,indiferent de cum arata s-au pare fioros:))...sufletul sau conteaza deoarece frumusetea interioara este cea mai de pret,desigur si cea exterioara este frumoasa dar ea este trecatoare...Adevaratele persoane care vor sa iti fie aproape nu te vor lasa niciodata si te accepta asa cum esti TU,si nu vor sa te schimbi..

De aceea eu ii sunt foarte recunoscatoare prietenei mele pentru aceasta zi minunata,si ii doresc o zi minunatasi frumoasa la fel ca ea ii doresc tot binele din lume si vreau sa stie ca nu o voi lasa la greu niciodata si voi fi mereu alaturi de ea
La multi ani inca o data draga mea prietena!

2 comentarii:

  1. Frumos.Ai dreptate! Rar gasesti o persoana cu care sa iti imparti bucuriile si supararile si sa fie cu tine orice ar fi..Cand ai reusit sa gasesti acea persoana normal ca ai un nou motiv sa zambesti cu toata increderea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa este conteaza mult sprijinul unei persoane speciale:X

    RăspundețiȘtergere