joi, 6 septembrie 2012

Nedreptateeeee!..:(

In cea de a doua sesiune iar nu am luat media mea finala fiind 5.70..am depus contestatie si ca sa vezi minunat 5.90!!X(...nu am putut sa iau bacul de ce??imi mai trebuie 10 sutimi amarate iar acum trebuie sa stau 1an degeaba...in sensul sa invat sa fac altceva sa treaca timpul ca sa vina urmatoarea sesiune nu stiu ce ma doare mai tare o nota?sau nedreptatea care e pe lumea asta?:(...ce noroc au uni n-au habar cum arata o carte si ei reusesc bine a zis ce a zis :Prost sa fi noroc sa ai!:(..desigur la romana ma mir din 6.50 ca mi-a dat 7.10...se pare ca pentru uni profesori sa corecteze anumite lucrari sunt ca ala bala portocala sau ceva de genul tu nota mica ala nota mare ..nu ii inteleg pe unii pentru ce te mai duci la corectat?Dintr-o asa tampenie unii adolescenti chiar isi doresc sa studieze sa mearga la o facultate ca si mine...:(...nu suport atata nedreptate dar degeaba imi exprim nemultumirea...:(...Asemenea lovituri te fac mai puternic ca om...acum nu am decat sa astept sa trec si de momentul asta si sa sper ca o sa fiu bine:(...Ca fapt divers eu ca om ma simt terminata cat efort am depus simt cum explodez ca nu am reusit!:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu