miercuri, 19 septembrie 2012

Toamna...

A venit si toamna multe evenimente se intampla cineva isi declara iubirea alti o refuza uni sufera..iar toamna vine si se aseaza peste oras frunzele se pregatesc sa cada asa cum vine cate o veste buna sau mai putin buna...Asa suntem si noi oameni...cateodata stau si privesc diferite persoane din jurul meu unele sunt puternice altele sunt slabe...Unele isi revin dupa un soc altele nu...Iar eu parca intru intr-o stare foarte euforica...cateodata pleci de langa persoanele care chiar tin la tine cam asa patesc si eu in ultima vreme orice incerc sa fac sau sa zic este perceput pe dos ceea ce vreau eu sa zic este inteles gresit sau poate zic eu cuvintele gresit ...nici eu nu stiu ce sa mai zic...Frumoasa Toamna bine ai revenit inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu