vineri, 20 iulie 2012

Confuzie,sentimente nestapanite,durere,ce mai reteta perfecta:(

Un mare citit celebru spunea asa:"Iubeste si vei fi iubit"Senneca oare sa fie asa?
Dupa aceasta experienta dura care am avut-o in aceasta relatie de doi ani si ceva am constatat ca totusi foarte greu iti poti reveni..
De ce este greu?...pentru ca sunt niste ani din viata care i-ai petrecut cu o persoana ai avut atatea amintiri...il iubeste,te iubeste...dar pur si simplu ceva nu mai merge in relatie..:(
E greu astazi esti bine si in secunda urmatoare te trezesti singur?Esti ceva de genul ceee?:O..Este dureros pt ca stii ca nu va mai fi la fel totul se schimba..dar ce este enervant si doare foarte tare o propunere de genul"Stiu ca iti este greu dar eu totusi nu vreau sa pierd legatura cu tine ,putem ramanem amici"...PE BUNE?!!
Cum poti sa ramai amic cu o persoana pe care o iubesti...?Si asa este foarte greu cand stii ca nu vei mai auzi acele vorbe frumoase, ca nu vor mai exista acele momente speciale..Ca nu il mai poti saruta...S-au sa afli peste ceva timp ca este intr-o relatie cu altcineva...Cum ai putea sa vorbesti cu persoana cu care este el intr-o relatie desi tu stii ca tu ai ramas in inima lui...Cum ai mai putea vorbi cu el?
Simt in aceste momente ca imi ia inima foc...nu stiu ce simt,durere,furie,tristete,disperare?..orice simt cert este ca aceasta durere nu va trece niciodata...poate peste ceva timp...rana din inima se va inchide dar nu COMPLET...tot va mai ramane ceva acolo undeva intr-o parte a inimi..
Ceea ce ma chinuie mai mult sunt atatea amintiri..care fara sa vrei iti apar in minte...
Oricum mai este un proverb romanesc care spune ca "Ochii ce nu se vad se uita!"...nu stiu cat la 100% este adevarat asta voi afla in timp..sau poate nu voi afla niciodata...
Un sfat pt cei care iubesc...Comunicatii intre voi..spune-ti ce va doare..luati decizi impreuna...tot timpul face-ti ceva nou..Sper sa va fie de folos ceea ce v-am spus...faptul ca am scris ma facut sa ma simt umpic mai bine...Sper doar ca el sa fie fericit..desi sa intamplat ce sa intamplat inca il iubesc...:-<...indiferent ce voi simti pe viitor ii doresc tot binele si sper sa isi gaseasca adevarata jumatate si sa fie fericit..:)..Probabil pare ciudat nu?Desi il iubesc ..ar trebui sa nu mai vorbesc cu el sa il ignor..si dupa toate astea tot ma mai gandesc la binele lui...Dupa ceea ce sa intamplat cred ca asta este o iubire adevarata sa iubesti,sa suferi,sa sacrifici tot pt binele persoanei iubite,sa fii mereu langa ea cand are nevoie..Desi sufar tot cred ca iubirea este cel mai frumos DAR lasat de Dumnezeu pe pamant...
Acest articol l-am scris special pentru persoana care o iubesc..si o voi iubi mereu chiar daca ma va durea...Te iubesc si sa nu uiti asta orice ar fi..!:(
Ce cuvinte nu voi uita niciodata spuse de el..:Te iubesc nespus de mult si iti multumesc ca esti mereu langa mn la bine si la rau chiar daca eu gresesc u sti sa ierti chiar daca eu nu stiu sa spun te iubesc asi vrea sa sti ca si eu te iubesc si ca iti multumesc ca esti iubirea mea(26 iunie 2012..)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu