duminică, 1 iulie 2012

Prietenie?

Astazi cu mare uimire am constatat ca si prietenia are intorsaturile ei,se pare ca pe cei care ii considerai ce mai de treaba sunt exact aceia care te injunghie si direct dar si indirect prin fapte,este adevarat ca om gresesti  ca na fiecare om este diferit in felul lui...
Cert este ca oricat as incerca sa imi explic mie ca persoana mereu voi ramane uimita...
Draga mea prietena si colega ...vreau sa stii ca desi crezi ca am ceva cu tine eu nu am,ca zis vorbe grele,ca am tipat,indiferent ce am facut ,eu eram dispusa sa las de la mine dar se pare ca tu nu...Cine stie ce a insemnat aceasta prietenie pentru tine?...Pentru clar a fost o noua experienta din care am invatat ceva eu iti doresc mult succes in continuare si sa ai parte de tot norocul din lume...A ta prietena care nu te-a lasat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu