joi, 5 iulie 2012

Visuri!

Nu mai este mult si scap de infernul BACULUI..si imi doresc foarte mult sa imi indeplinesc visul de a ma duce la facultatea care mi-o doresc ...totul o sa fie nou sper sa reusesc sa iau bacul din prima..Maine este ultimul examen:D...mari emotiiiiii!:D...dar se pare ca uneori parinti au mai mari emoti decat copii lor.:))
Oricum se spune ca bacul este examenul maturitati..Oare asa sa fie?
Cert este ca daca nu reusesti sa iei bacul nu poti sa faci mai nimic...Abea astept sa vad rezultatele...3zile nedormite abea azi noapte am reusit sa dorm ...Cred la noapte iar nu DORM!:))...Fiecare incercare pe care o ai in viata este ca o experienta din care ai ce invata...!
Un lucru este cert conteaza sa ai persoanele apropriate in acest momente,desigur si parintii..in definitiv parintii mereu sunt langa tine si cu bune si cu rele...
Eu vreau sa ii multumesc unei prietene foarte apropriate si dragi stie ea foarte bine:D...
Multumesc pt tot sprijinul  acordat:D...Stiu ca sunt mare incapatanata si poate te enervez mereu,dar tu esti acolo pt mine:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu